Vjerojatno ste već iskusili ovu situaciju: pregledavate proizvode ili usluge na internetu, razmišljate o kupnji, ali na kraju napustite web stranicu bez da ste nešto naručili. Možda ste se predomislili ili želite malo razmisliti. To je sasvim normalno, ali što ako vam kažem da postoji način kako ponovno privući te potencijalne kupce? Tu na scenu stupa “remarketing.”
Remarketing kampanje su ključne za uspjeh u online marketingu, a evo i zašto. One vam omogućuju da se vratite potencijalnim kupcima koji su već pokazali interes, ali nisu dovršili kupnju. Kako? Putem Google reklamiranja, naravno!
Sjetite se kako ste pregledavali različite proizvode ili istraživali usluge na raznim web stranicama? To je trenutak kada Google bilježi vaše interese i navike. Nakon toga, kada se vratite na internet, primijetit ćete reklame za proizvode ili usluge koje ste prethodno razmatrali. To je upravo remarketing u akciji.
Zašto je ovo važno? Pa, većina ljudi ne donosi odluku o kupnji odmah. Treba im vremena da razmisle i usporede različite opcije. Remarketing vam omogućuje da ostanete u njihovom umu dok donose svoju konačnu odluku.
Još važnije, remarketing vam omogućuje da se vratite izgubljenim prilikama. Oni koji su već bili blizu kupnje, ali su odustali, sada imaju drugu priliku. Možda su samo trebali malo poticaja ili podsjetnika.
Naš Newsletter 🙂 (potreban je e-mail)
Postavljanje ciljeva Remarketing kampanja
Kada krenete u svijet Google reklamiranja i remarketing kampanja, prvi korak na tom putu je postavljanje ciljeva. Zašto je ovo važno? Pa, ciljevi vam služe kao putokazi koji vas vode prema željenim rezultatima. Bez njih, možete lutati u mraku, a tko to želi, zar ne?
Prvo što trebate učiniti je razmisliti što želite postići s vašom remarketing kampanjom. Želite li privući ljude koji su već posjetili vašu web stranicu, ali nisu dovršili kupnju? Ili želite ponovno angažirati postojeće kupce kako biste ih potaknuli na ponovnu kupnju?
Ciljevi remarketing kampanja mogu biti različiti, ali ključno je da budu jasni i mjerljivi. To znači da ih trebate definirati na način koji vam omogućuje da znate kada ste ih postigli.
Na primjer, ako želite privući napuštene košarice i potaknuti ljude da završe kupnju, cilj može biti povećanje stope konverzije. Ako želite povećati angažman postojećih kupaca, cilj može biti povećanje broja povratnih posjeta ili prodaje po kupcu.
Nakon što postavite ciljeve, trebate ih pratiti i mjeriti tijekom kampanje. To će vam omogućiti da vidite je li vaša strategija uspješna ili trebate napraviti prilagodbe.
Izrada privlačnih Remarketing anonimnih oglasa
Kada je riječ o Google AdWords uslugama, jedan od najvažnijih čimbenika za uspješnu remarketing kampanju su privlačni anonimni oglasi. To su oglasi koji se pojavljuju pred vašim bivšim posjetiteljima kako biste ih podsjetili na vašu web stranicu i ponudili im razlog da se vrate. No, kako stvoriti oglase koji će privući pažnju?
Prvo, trebate obratiti pažnju na dizajn. Oglasi trebaju izgledati atraktivno i usklađeno s vašim brandom. Korištenje svijetlih boja i jasnih slika može privući pozornost. No, budite sigurni da je dizajn jednostavan i pregledan kako bi poruka bila jasna.
Slijedeći korak je stvaranje uvjerljive ponude. Razmislite o tome što biste željeli ponuditi svojim bivšim posjetiteljima kako biste ih privukli nazad. Možda je to poseban popust, besplatna dostava ili ekskluzivan sadržaj. Važno je da ponuda bude primamljiva i relevantna za ciljanu publiku.
Zanime te remarketing? Obrati nam se 🙂
Također, ne zaboravite na naslov i opis oglasa. Naslov bi trebao biti kratak, ali privlačan, dok opis treba dodatno objasniti ponudu i potaknuti akciju. Upotrijebite jasne i pozivne riječi koje potiču na klik.
I na kraju, nemojte zaboraviti na prilagodbu oglasa ciljanim skupinama. S Google AdWords uslugama možete ciljati specifične segmente svoje publike i prilagoditi oglase njihovim interesima i potrebama.
Korištenje pravilnog Remarketing alata
U svijetu online marketinga, pravilan alat može napraviti veliku razliku. Kada je riječ o remarketingu, odabir pravog alata ključan je za uspjeh vaših kampanja. Pogledajmo kako odabrati pravi alat i kako on može olakšati vašu strategiju remarketinga.
Prvi korak je razumjeti svoje potrebe. Što želite postići s remarketing kampanjom? Trebate li pratiti posjetitelje koji su napustili vašu web stranicu, ponuditi im personalizirane ponude ili pratiti njihovu aktivnost na društvenim mrežama? Razmislite o svojim ciljevima jer će to utjecati na izbor alata.
Jedan od najpopularnijih alata za remarketing je Google AdWords. To je moćan alat koji omogućuje precizno ciljanje i prilagodbu oglasa prema ponašanju posjetitelja na vašoj web stranici. Možete kreirati segmente publike, pratiti konverzije i optimizirati kampanje kako biste postigli najbolje rezultate.
Još jedan alat koji vrijedi istražiti je Facebook Pixel. To je alat za praćenje aktivnosti na društvenoj mreži Facebook, ali ga možete koristiti i za remarketing. Pixel omogućuje praćenje posjetitelja i prilagodbu oglasa prema njihovim interesima.
Važno je napomenuti da odabir pravog alata ovisi o vašim specifičnim potrebama i ciljevima. Neki alati mogu biti bolji za e-trgovinu, dok drugi mogu bolje odgovarati web stranicama koje nude usluge. Stoga je važno istražiti i testirati različite opcije kako biste pronašli onu koja najbolje odgovara vašoj strategiji.
Pravilan alat za remarketing može vam uštedjeti vrijeme i poboljšati uspješnost vaših kampanja. Bilo da se odlučite za Google AdWords, Facebook Pixel ili neki drugi alat, važno je da se prilagodite potrebama vašeg poslovanja i ciljevima remarketinga.
Optimizacija Remarketing kampanja
Kada ulazite u svijet Google reklamiranja i želite postići najbolje rezultate s vašim remarketing kampanjama, ključna riječ je “optimizacija.” To znači da ne želimo samo da kampanje budu dobre, želimo da budu najbolje što mogu biti. Evo nekoliko savjeta o tome kako optimizirati vaše remarketing kampanje.
Prvo, redovito pregledavajte svoje kampanje. To nije “postavi i zaboravi” situacija. Kako se vaša publika mijenja, tako se i vaši oglasi trebaju mijenjati. Pregledajte svoje ciljeve, oglase i ključne riječi kako biste bili sigurni da su i dalje relevantni.
Drugo, testirajte različite oglase. Nemojte se ograničiti na jedan oblik oglasa. Isprobajte različite naslove, slike i opise kako biste vidjeli što privlači najviše pažnje vašoj publici. Oglas koji privuče više klikova i konverzija trebao bi biti vaš izbor.
Također, pratite performanse vaših oglasa. Google reklamiranje omogućuje vam praćenje broja klikova, konverzija i drugih metrika. Pomoću tih podataka možete vidjeti koji oglasi rade najbolje i usmjeriti svoj budžet prema njima.
Napokon, ne zaboravite na retargeting strategiju. Kako bi bila učinkovita, vaša retargeting strategija treba biti prilagođena specifičnim potrebama vašeg poslovanja i ciljevima. Pravilno segmentirajte publiku i prilagodite oglase prema njihovim interesima.
Optimizacija remarketing kampanja je ključna za postizanje najboljih rezultata. Redovito pregledavajte, testirajte, pratite i prilagođavajte svoje kampanje kako biste osigurali da privlače pažnju i postižu ciljeve. S pravilnim pristupom i upotrebom Google reklamiranja, možete postići izvanredne rezultate u svojim remarketing kampanjama.